tisdag 13 oktober 2009

FunJet väntar fortfarande..

Jag glömde att fota nya reglaget innan jag monterade det i flygplans kroppen, men här är en bild endå. nya reglaget ifrån Above All ifrån MFT.nu funkade hur bra som helst direkt när jag kopplade in det, precis som det ska vara.
nya reglaget var mindre och smidigare än det tidigare reglaget, och det skadar ju inte.
dessutom var det utrustat med en ferritring på servo kabeln vilket känns lite extra lyxigt att få det med.

Jag lånade en bild ifrån MFT.nu hemsida, jag hoppas dom inte misstycker..

Jag har just lärt mig att det går att få fartreglage att spela melodier istället för dom vanliga pip ljuden, det går även med detta reglage om man köper ett programmerings kort.
känns ju lite lockande måste jag erkänna!

Tyvärr verkar det inte bli någon provtur av min FunJet i dag heller, det snöade i morse och just nu blåser det halvstorm känns det som..

Inga kommentarer: