fredag 10 juli 2009

Nya FPV produkter

Nu har det börjat hända saker på FPV fronten!
inte min egen eftersom det det har regnat och stormat dom senaste dagarna, men jag menar att nu har kineserna börjat komma med kopior på kända FPV produkter..

AEO verkar köra på kopior på hobbylobby systemet och har förutom videoglasögon även headtracker, pantilt,rx/tx och så verkar dom ha en egen OSD på gång!

Bipow RC är en annan som verkar komma ut med ett helt kit som är ganska likt Fatshark, med inbyggd rx osv. jag hittar ingen hemsida men dom har släppt några bilder.

dessutom så finns det en ny headtracker som inte är ifrån kina utan ifrån Turkiet!
Damntronics.com och dom lovar att deras headtracker ska funka på i princip vika radios som helst! även Hitec som jag flyger med..
jag återkommer med ett test av den så fort den kommer!


Inga kommentarer: