fredag 4 december 2009

Framtids Planer..

Mitt Fokker bygge börjar närma sig slutet och jag börjar redan smida nya planer, jag har minst två nya micro projekt som jag verkligen skulle vilja genomföra. men jag behöver en (eller helst två) MicroInvent eller plantraco mottagare för att kunna genomföras, och det är inget som julbudgeten tillåter tyvärr...

Eftersom jag dessutom snart står utan jobb så känns framtida projekt lite osäkra i huvudtaget just nu, jag hade höga förhoppningar om att det problemet snart skulle vara löst, men efter gårdagens besked så visade det sig att jag får börja om ifrån början.

Jag har jobbat dom senaste åren som Verktygsmakare/prototypmakare med special inriktning på trådgnistning. men nu har företaget jag jobbar åt fått för sig att flytta utomlands och lägger ner all verksamhet i Sverige, så nu har jag tre månader på mig att hitta ett nytt jobb.
jag gillar verkligen att jobba med det jag gör, och skulle gärna hitta ett nytt liknande jobb, men det verkar inte vara så lätt just nu, så jag funderar på om jag kanske skulle jobba med något helt annat istället, min fru brukar alltid säga att jag borde bli säljare, så vi får väl se vad det blir...

Inga kommentarer: