onsdag 6 oktober 2010

Aeronautik hobby!

Jag har köpt nästan allt som jag behöver till mitt FPV sortiment nu, det är några saker jag väntar på svar på, men eftersom hela Kina har varit höstlediga i snart en vecka så har vissa saker tagit längre än förväntat (jag trodde dom alltid jobbade i Kina!).

Jag har även börjat köpa in flygplan och även det har varit svårare än vad jag först räknade med! av dom företag jag har kontaktat så har 6 av 10 i huvudtaget inte svarat på mail, och vissa säljer inte till småhandlare..
men jag känner mig väldigt nöjd med dom plan jag har fått tag på så här långt!
jag har fortfarande lite microplan och utrustning kvar att inhandla, men annars börjar jag bli nöjd.

Jag tänker till att börja med inte sälja så mycket tillbehör till flygplanen eftersom det är i princip omöjligt att konkurrera med Hobbyking och andra större handlare som får bättre priser på sina inköp. så småningom har jag dock tänkt att det ska finnas ändå, men först måste jag hitta någon bra leverantör som har rätt pris och kvalitet.


Inga kommentarer: