onsdag 22 september 2010

Ny inspelnings enhet!

Jag har fått min nya videoinspelnings enhet!
som ni ser så är jag en sucker för portabla inspelningenheter med display, om inte annat så insåg jag den här sommaren att det är ganska bra att ha en portabel inspelningsenhet med display när man letar efter försvunna flygplan...

Första inomhus testerna verkar lovande, även om jag känner mig lite blåst eftersom specen när jag köpte den lovade 720x540 upplösning på inspelningen, men i verkligheten var det 640x480..
Jag är inte jätte förvånad om jag ska vara ärlig, men för mig duger 640x480 eftersom det åtminstone är ett steg bättre än JXD.

Jag ska göra ett grundligt test och utvärdering i helgen när jag flyger nästa gång.

2 kommentarer:

Unknown sa...

tipptopp! har själv en äldre archos med skärm.

skunk sa...

aha! jag letade efter en sån på ebay men hittade ingen, var lite sugen på en nyare archos också, men priset avskräckte så valet föll tillsist på denna.