lördag 14 februari 2009

Bullit indoors!

Jag har tagit upp arbetet på mitt Bullitt indoors projekt igen, jag påbörjade det för ungefär ett år sedan men arbetet tappade fart förra sommaren i samband med att jag blev pappa.
Bullitt indoors handlar om att jag ska försöka spela in den berömda biljakts scenen ifrån filmen Bullitt med radiostyrda bilar i mini-z storlek (ca skala 1:25).

en av dom första scenerna jag spelade in, som igentligen utspelar sig innan själva biljakten startat.

Jag valde att spela in dom scenerna som inte krävde så många statist bilar först, eftersom jag inte har hittat någon sponsor av lämpliga modellbilar i skala 1:25 än..
men framöver kommer jag behöva åtminstone 10-15st modellbilar till kommande scener.


Det här är min senaste scen jag har påbörjat, det är den svåraste och meste krävande att bygga men även den mest kända delen av biljakten när dom hoppar med bilarna utför backarna i San Francisco!

kolla gärna in min hemsida för mer bilder och info om projektet: www.bjornez.com

Inga kommentarer: