onsdag 19 maj 2010

Inget vidare år så här långt..

Jag har varit dålig på att uppdatera här på sistone, jag har bytt jobb igen och har inte haft tid över till flyget på sistone...
dessutom har ekonomin på grund av olika orsaker varit extremt dålig hela 2010 så det har inte blivit mycket nytt på sistone och som att det inte var nog så tappade jag suget lite grann när jag insåg att min 1.3Ghz FPV videosändare är trasig.

Jag hoppas att jag får råd med en ny videosändare inom en hyfsat snar framtid, tillsvidare tänkte jag flytta över mitt lilla Flytron kit till något flygplan så att jag får flyga lite FPV! men jag har inte bestämt mig för vilket plan det blir än!

ska eventuellt försöka lufta min MPX Fox igen, jag avslutade 2009 med att sätta den i en skidlift stolpe, och den flög inget vidare efter det...

Inga kommentarer: