lördag 12 april 2008

the fox

När jag var gick i mellanstadiet sparade jag alla mina pengar i ett helt år, inget godis eller andra små saker på ett helt år för att ha råd att köpa en riktig rc bil!
bilarna jag drömde om hette saker som: the frog, the grasshopper, the hornet, wild willy, hotshot..
när jag tillsist fyllde år åkte jag med pappa till jobbet (han i jobbade i berget vid slussen) och så åkte vi till kungshobby på hans luchrast och så köpte jag en tamiya "the fox", jag tror det tog typ en vecka att bygga ihop den...
tyvärr var jag lite för rädd för att ha sönder den för att jag verkligen skulle uppskatta den, dessutom var jag lite rädd för den eftersom den ibland när acken blev dålig tappade man kontakten med den och så skenade den iväg okontrollerat!

Nu har alla mina gamla favorit bilar kommit som radiostyrda miniatyrer!




Inga kommentarer: